strach
bella
dobrý večer jsem nemocná,mám chronické onemocnění.žiju s přítelem s kterým mám nechráněný pohlavní styk.mám hrozný strach mu to říct,moc mě miluje a já jeho také a nechtěla bych ho za žádnou cenu ztratit.jedná se o hepatitidu c ne vlastní vinou!Prosím Vás,poradte mi co mám dělat!!!ted za měsíc jdu na kontrolu do poradny.Jaká je pravděpodobnost,že by se mohl nakazit?prosím,nevím co mám dělat!!!

Odpověděl: Martin Hulík
Možnost je jen jedna - říct mu to a okamžitě ho poslat na testy, třeba do poradny, kam docházíte. Pokud vás za to nepošle ke všem čertům, je třeba nadále používat kondom jako ochranu při sexu. Jinak pro vaší informaci - vědomé nakažení hepatitidou C (to je to, co děláte), je trestný čin. Ovšem nakažený být zatím nemusí, i když pravděpodobnost se zvyšuje každým dalším nechráněným sexem. Je taky úplně jedno, že jste se nenakazila vlastní vinou. Vašeho partnera vlastní vinou nakazíte. Tak se vzpamatujte a rychle to vyřešte. Bude to vyžadovat trochu odvahy, ale je to tak správně.