maruskapunk
dobrý den chci se jen poradit myslím si že můj přítel bere drogy, přísahá mi že už to tak není že to nemá za potřebí ale vím že kamarad bere peří a přitel se s ním vidí často, má velké zorničky celej den skoro prospí a bud je hodne nadržený nebo se mu vůbec nepostaví...mohli by ste mi napsat nějaké přesnější příznaky děkuju

Odpověděl:
Dobrý den, dle toho, jak chování přítele popisujete, by se mohlo jednat o užívání pervitinu. Více informací o účincích pervitinu najdete na těchto stránkách v rubrice "Stimulační látky - pervitin." Na vašem místě bych si asi ještě zkusila s přítelem promluvit s tím, že bych se mu jasně pokusila říci, co ve vztahu vadí mně a zda on je s tím ochoten něco dělat. No, a také bych si zvážila, v jaké podobě je pro mě vztah ještě přijatelný a jestli v něm chci pervitin. PS: Tato poradna funguje jako internetová, odpovědi na e-maily tedy neposíláme.