pervitin bez vedomi
aneta 18
Je mozne, aby mi pritel nejak dostal pervitin do tela aniz bych o to vedela? Predevcirem jsme trochu popijeli a nepripadalo mi to jako pouze alkoholove opojeni. Milovali jsme se potom asi hodinu vkuse

Odpověděl: Bára Orlíková
Možné to samozřejmě je. Neznám žádné podrobnosti o Vašem vztahu ani o uvedeném večírku a ani neznám motivaci Vašeho přítele k tomu, aby Vám bez Vašeho vědomí dával drogy či zda přítel bere drogy nebo ne. To, co popisujete, by mohl být skutečně účinek nějaké stimulační drogy - extáze, kokainu nebo jak píšete Vy - pervitinu. Mohl Vám například drogu nasypat do pití, aniž byste si toho všimla. Což tedy není zrovna fér vůči Vám a myslím, že první, co byste měla udělat, je promluvit si o tom s ním. Takové věci se nedělají, navíc v partnerském vztahu se mi to skutečně nejeví jako dobrý projev náklonnosti. Stimulační drogy mají mnoho rizik, kterými Vás mohl přítel ohrozit, pokud Vám skutečně dorgu podal a a navíc je podání drogy jiné osoby pochopitelně trestné.