jenda 24
ahoj hledam nejakou at poradnu v brne sem po lecbe v at zeliv a nemam si skym pokecat vsichni kolem kalej berou nebo hrajou ja abstinuju z podobne trojkombinace dik

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že je určitě rozumné vyhledat nějaké místo, kde budete mít podporu a nebudete se cítit. ohrožený lidmi, kteří pijí alkohol, berou drogy a/nebo hrají. Mám pocit, že by Vám asi nejvíc vyhovovalo Doléčovací centrum, kde je pro lidi po léčbě (především z drogové závislosti) pravidelný program (setkání cca 2 - 3 do týdně), zvlášť pokud jste krátce po léčbě a cítíte se nejistý. Kontakt na "doléčovák" a další varianty, kam byste se mohl obrátit, máte uvedené níže. Další možností je o. s. Lotos nebo AT poradna o. s. A-Kluby, které jsou ovšem více zaměřené pro lidi s problémem alkoholu, stejně jako další sdružení - Anonymní alkoholici. Všechny orgnaizace mají webové stránky, tak se můžete podívat a porovnat nabídku. Pokud máte po léčbě problém se sehnáním práce, sdružení Podané ruce i sdružení Lotos mají i speciální agenturu-kancelář, která pomáhá zprostředkovat práci lidem po léčbě. Přeji Vám hodně štěstí a kdyby byl nějaký problém, tak se ozvěte. Držím palce v další abstinenci. Brno, Doléčovací centrum JAMTANA, Sdružení Podané ruce Francouzská 36, Brno, 602 00 telefon: 545 246 690 Mgr. Tomáš Přikryl http://www.podaneruce.cz Brno, Občanské sdružení Lotos pro dospělé lidi závislé na alkoholu, kteří absolvovali ústavní odvykací léčbu Výstavní 24, 603 00 Brno Mgr. Petra Smékalová http://www.lotos-brno.cz Brno, A poradna, A Kluby ČR, o.p.s. (AT ambulance) poradenství při potížích s alkoholem, jinými návykovými látkami a hazardními hrami Křenová 62a, Brno, 602 00 telefon: 541 247 233; 603 487 867 fax: 545 241 300 Bc. Veronika Šuráňová http://www.akluby.cz Brno, Anonymní alkoholici telefon: 776 314 746; 776 279 091 www.akluby.cz/cz/aktivity_anonymni-alkoholici.php www.sweb.cz/aacesko