No já nevim či budu pokračovat, mám teho pln é zuby, už nemožu žit s perníkem an bez neho. Přemýšlím že sa na abstinncu vykašlu, už su lepši ale potřebuju jit už zitra do práce a v takém stavu nemožu, příde mi že to skončí až pod zemí, jinak sa toho nezbavim. Všeci ma serou, nedokážu s nikým normálním mluvit. Chcu byt zas ta "hodná" normlní holka ale aj dyž toho nechám moje pořezané ruky ze krýma prej nejde už nic dělat mi to budou připomínat na furt tož nevim či má cenu teho nechávt. Já su moc nerozhodný člověk a zmatený. Ale děkuju za odpověd aj za tu předtým

Odpověděl:
Zdravím vás, nu, jak je vidět, váš život s pervitinem už není to pravé a není vám úplně nejlépe. Na druhou stranu mám dojem, že ani do abstinence se vám příliš nechce a nějak nemáte jistotu, že by vám to něco přineslo. Víte, myslím, že určitě má smysl "toho nechat" a od pervitinu abstinovat, i když se k tomu postavíte třeba tak, že si jen na čas ověříte, co vám ta abstinence může přinést. A je možné, že zjistíte, že život bez pervitinu není zdaleka tak špatný. Na vašem místě bych si o tom zašla někam nezávazně popovídat. Když se podíváte na stránky www.drogy-info.cz vpravo do rubriky Mapa pomoci, najdete tam seznam Kontaktních center dle regionů. Pokud si vyberete některé pro vás dostupné, kolegové to tam s vámi určitě rádi proberou (třeba i anonymně), aniž by vás tlačili do něčeho, co sama nebudete chtít. Bohužel, možnosti internetové poradny jsou oproti osobní konzultaci dosti omezené. Myslím, že existuje hodně věcí, které vás trápí a které byste třeba ráda změnila a zajít se někam poradit osobně a nechat si pomoci, je v tuto chvíli mnohem efektivnější. Tak to zvažte. Přeji hodně štěstí.