odchod
máma
děkuji paní Janě za odpověď a hledám pomoc dál.Syn opravdu hání "kosku"- dívala jsem se do jeho zpráv a je to tam takhle psané několikrát.Zkoušela jsem se ptát a dostalo se mi informace že by to mohl být "trip".Ale ani tomuto pojmu nerozumím.Sešla jsem se s manželi,kteří oba pracují s drogově závislými lidmi a to co mi povídali,nebylo vůbec příznivé.Syn s nikým mluvit nechce,když se snažím zavést téma hovotu tímto směrem vždy to skončí hádkou.Nevím kudy kam.Podle mně by se měl dostat z dosahu "kamarádů",ale nejsem si jistá,že si je jinde znovu nenajde.Už to údajně doma nemůže vydržet a chystá se odjet do Irska údajně za prací.Nevím jestli je to řešení,jestli to situaci nezhorší,ale nejspíš jsem proti jeho rozhodnutí bezmocná.Můžu vůbec něco dělat?Tím,že se s ním snažím o problému mluvit ho vlastně od sebe ještě víc odháním.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud by šlo o trip, pak o této droze najdete informace zde: www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=25 nebo www.extc.cz/drogy_lsd.php. Jde o papírek napuštěný LSD. Co se týče jednání se synem, jemu samozřejmě není pohodlné, když s ním mluvíte na rovinu. Když ale budete dělat jako že nic, nebude mít důvod cokoli změnit. Je to sice nepříjemné, ale jednáním na rovinu nejspíš dosáhnete změny. Co se týče odjezdu, je možné, že se tam obejde bez drog, ale máte pravdu, že pokud je bude chtít najít, najde je. Doporučovala bych Vám jednat s ním co neotevřeněji a i nadále se o postupu s někým radit.