jde to vratit zpatky??
Drogy jsou svinstvo
Dobrý den, chtela jsem Vas poprosit o odpověd na muj dotaz...Kouuřila jsem marihuanu 2 roky denne nekolikrat-(14-16 let) a brala jsem pervitin obden cca.7mesícu (cca.15-16 let) a občas Lsd.nyní jsem mesíce čistá od pika a ani uz nehulim,asi mesíc... mám zdravotní problémy...špatně se mi dýchá, mám závratě, často mi bolí hlava, jednou jsem bez příčiny omdlela, motá se mi hlava, slunce mi děla velmi špatně, mám špatnou srdeční chlopen, bolí me nohy, natékají me žíly a někdy mám pocit že levá ruka nepatří k mému tělu..chtela bych se zeptat, jestli to je tím ze se čistím a jestli se mé oirgany postupem casu zregenerují, kdyz budu dodrzovat zdravy zivotni styl?? je to neco vazneho?? poznamena mi to naporad?? a co imunita??jo a jeste skoro porad se mi tvori hleny v krku a mezi nosni a ustni dutinou je to neprijemne...co ted s tim?? a jeste jeden maly dotaz kdyz jsem zacla huliot orestaly mki rust prsa....mam c. a ted kdyz skoncim s drogami, je mi 16 let, myslite ze se rust obnoví?? Moc Vám dekuji za odpověd... jste vytízení mnohem dulezitejsimi dotazi...dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, v prvé řadě vám gratuluji k abstinenci. Jinak pokud se týká vašich zdravotních obtíží, nejrozumnější by bylo si zajít na celkovou zdravotní prohlídku a nechat si udělat potřebná vyšetření. Takto přes internet se diagnostikovat nedá a nelze ani přesně říci, která z vašich obtíží by mohla mít souvislost s předchozím užíváním drog a jakou, a která má třeba příčiny psychické. Jen mě ještě napadá, pokud jste pervitin brala nitrožilně, bylo by vhodné nechat si udělat i testy na žloutenky B a C a HIV. Zdravý životní styl je samozřejmě dobrá volba a napomáhá regeneraci organismu, ale pokud vaše potíže přetrvávají, vyrazila bych za lékařem. Pouze na zdravý životní styl se u řady zdravotních problémů spoléhat nedá. Jinak kouření marihuany růst prsou neovlivňuje. Možná tento dojem máte proto, že jste na pervitinu celkově zhubla. No, přeji hezké prázdniny a kdyby případně byly nějaké trable s abstinencí a tak, klidně ještě napište.