maja
dobrý den, jsem zavisla na pervitinu a ted jsem se z toho asi zblaznila, jsem hrozne paranoidní. Mohl byste mi poradit kam se mam obratit spíš tedy přímo na koho, chtěla bych se lečit asi nejspíš ambulantně. jsem opravdu uz zoufala. Děkuji martina

Odpověděl:
Dobrý den, Martino, myslím, že je opravdu nejvyšší čas pervitin vysadit. Zdá se, že se vám rozjíždí toxická psychóza a to můžete skončit na psychiatrii, ani nebude vědět jak. Pokud máte o léčbu zájem, obraťte se na nejbližší kontaktní centrum. Proberou s vámi vaše představy a určitě vám budou schopni někoho doporučit a eventuelně i léčbu zprostředkují. Adresy kontaktních center podle regionů najdete na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci nebo na www.drogy.net v rubrice Kontakty. Nu, jen mě ještě napadá, pokud pervitin na čas vysadíte a pak si dáte znovu, existuje reálné riziko, že se vaše nepříjemné psychické stavy budou opakovat. A kdyby se náhodou stalo, že by tyto stavy neodezněly ani v případě, že budete abstinovat, doporučovala bych návštěvu lékaře-psychiatra. Držím palce, ať je brzy lépe a přeji hodně sil.