proc??
xena
dobry den, cca pul roku sem brala pervitin na novy rok sem s tim chtela prestat a dokonce se mi to i podarilo..jenze nedavno sem byla na jedne akci a neodolala sem..chvili sem si to vycitala ale ted mi pripadne, ze sem do toho znovu spadla..nevim..proste kdyz mi nekdo nabidne neumim rict NE!!

Odpověděl:
Dobrý den, nu, asi se budete muset rozhodnout. Buď pervitin dál brát a počítat i s případnými negativními důsledky a nebo abstinovat a počítat s tím, že pro to budete muset i něco udělat. (Např. se smířit s tím, že se vyhnete akcím, kde se drogy berou a lidem, kteří berou, a že bude třeba trochu poupravit životní styl). Vím, že to není úplně jednoduché, zvláště v situaci, kdy nejspíš aktuálně máte pocit, že život s pervitinem je mnohem zábavnější, než bez něj. Třeba by vám pomohlo, zajít si o tom někam popovídat za odborníky osobně a ujasnit si, proč je pro vás pervitin tak přitažlivý, že ho nedokážete odmítnout a také jestli by ho nešlo v životě něčím nahradit. Rozhodnutí, jak dál, je však na vás a jeho důsledky také. BTW - když tak koukněte do rubriky Stimulační látky-pervitin na těchto stránkách. Třeba se tam o pervitinu dočtete něco pro vás zajímavého.