Jak dále
zoufalá máma
Dobrý den. Nebíme jak dále-jak můžeme pomoci 19 leté dceři, která bere drogy, zapírá to, utíká od problému, utíká z domu, je ve vleku party a lidem, kteří ji chtějí pomoct, tak vše zapírá. Kam se máme obrátit-je plnoletá, nechceme to pokazit, přitom dcera má teď možnou samostatnou budoucnost (maturovala, má práci, může samostatně bydlet mimo rodiče - zatím bydlí u nás) Můžete nám pomoct, popřípadě obrátit na vhodné zařízení na Ostravsku? Děkujeme

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, abychom se neomezili jen na obecné rady, bylo by nejlepší, abyste celou situaci podrobně probrali s nějakým odborníkem osobně. V Ostravě funguje Kontaktní centrum Renarkon, Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00, telefon: 595 627 005, dále rodinná poradna Mariánskohorská 29/1328, Ostrava - Mariánské Hory, 702 00, telefon: 596 638 806. Objednejte se tam klidně bez dcery, budete tak mít možnost probrat další postup s dcerou a také to, jak se cítíte Vy a zbytek rodiny, protože taková situace rodinu velmi zatěžuje.