co to se mnou sakra je?
áála
Dobry den,Pred rokem sem zacala brat pervitin..Trvalo to jen par mesicu,pak sem asi tak na 4 mesice prestala.Potom sem se k tomu dostala znovu.Snupala sem ho cca 3 mesice nekolikrat dene.Frcela sem si vazne v kuse az na obcasne prestavky o vikendech,nebo sem treba den vynechala,protoze sem mela pocit,ze se po dalsi care zhroutim.Ted 2 mesice abstinuju.Z pocatku sem mela sileny stavy.Pripadala sem si ze sem blazen,kdyz sem se s nekym treba dohadovala,slysela sem i veci,ktere dotycny ani nevypustil z ust.I ted mi prijde ze sem strasne paranoidni.Pritel na me kvuli tomu zacina kaslat.Alespon mam ten pocit,ze se mi ten vztah borti pod rukama.Ja nevim!do nedavna mi bylo fajn.I sem si uzivala to ze nemam dojezdy a vychutnavala si rana kdy jsem se probouzela svezi a nebylo mi zle.Behem tohoto mesice sem si dala asi 3-4 houby,zahulim si,zakalim,kdyz je treba.Ted mam zase takovy ty pocity silenstvi,kdyz me neco rozcili,mam poci,ze pokud nezacnu okamzite strasne kricet,praskne mi hlava.Ja sem snad nikdy takovej poci nemela.Mam pocit ze uz sem silena.Mam porad z neceho strach,bojim se i mluvit slidma,ale to uz trva trosku dyl.K psychologovi jsem chodila,pak sem se na to vykaslala.Doma mi vycitaj ze za vsechny problemy co v nasi domactnosti jsou mohu ja.Do ted jsem nemohla skoro nikam.uz me to nak moc vytaci a tak sem parkrat neprisla domu.Posledni dobou nejím,jsem nervozni a mam chut utikat.Nevydrzim moc dlouho na jednom miste.Dycky me chytne takovej divnej pocit ze zkratka musim pryc aniz bych k tomu mela duvod.Doma,proste nikomu z celi nasi familie to nemuzu rict protoze by me asi uz uplne zabili,nebo vyrazili.Mozna nevyrazili ale nechci si ani na okmzik predstavit co by se pak delo.Ja se proste bojim!!Co s tim ma delat?ja uz nechci zadny drogy,zadny pitomy hileni,nic!!Ale zda se mi ze se toho nikdy nezbavim,ze je to nemozne.Prosim poradte mi..co nejdrive,moc vas o to zadam..dekuju..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, znovu Vás zdravím. Mohu pouze opakovat to, co jsem napsala v minulé odpovědi. Jen bych ráda zdůraznila, že u lékaře, kterého Vám doporučuji, se rozhodně bát nemusíte. Nejen že z hlediska lékařské etiky o Vás nemůže nikomu předat žádné informace (vyjma situace, bylo-li by Vám méně než 15 let, což se nedomnívám), ale jak říkám - danou problematiku zná a nebude první, ani poslední, kdo se na něj s podobnými problémy a žádostí o pomoc obrátil. Určitě tam vyražte. Držím palce a přeju špetku odvahy. S pozdravem, Gabriela Koryntová.