áála
Dobry den,Pred rokem sem zacala brat pervitin..Trvalo to jen par mesicu,pak sem asi tak na 4 mesice prestala.Potom sem se k tomu dostala znovu.Snupala sem ho cca 3 mesice nekolikrat dene.Frcela sem si vazne v kuse az na obcasne prestavky o vikendech,nebo sem treba den vynechala,protoze sem mela pocit,ze se po dalsi care zhroutim.Ted 2 mesice abstinuju.Z pocatku sem mela sileny stavy.Pripadala sem si ze sem blazen,kdyz sem se s nekym treba dohadovala,slysela sem i veci,ktere dotycny ani nevypustil z ust.I ted mi prijde ze sem strasne paranoidni.Pritel na me kvuli tomu zacina kaslat.Alespon mam ten pocit,ze se mi ten vztah borti pod rukama.Ja nevim!do nedavna mi bylo fajn.I sem si uzivala to ze nemam dojezdy a vychutnavala si rana kdy jsem se probouzela svezi a nebylo mi zle.Behem tohoto mesice sem si dala asi 3-4 houby,zahulim si,zakalim,kdyz je treba.Ted mam zase takovy ty pocity silenstvi,kdyz me neco rozcili,mam poci,ze pokud nezacnu okamzite strasne kricet,praskne mi hlava.Ja sem snad nikdy takovej poci nemela.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, děkuji za dotaz. Takhle přes internet nelze přesně říct, co se s Vámi děje. Vzhledem k tomu, že uvedené stavy u Vás již nějakou dobu trvají, doporučila bych Vám kontaktovat psychiatra a Váš stav a jeho případné změny sledovat. Nejste zdaleka jediná, kdo se po vysazení pervitinu takto cíti. Jak pervitin, tak houbičky, mají velký potenciál vyvolat různé psychické obtíže. Ačkoli se ve většině případů jedná pouze o přechodné problémy, není na škodu dát si pozor. Doporučila bych Vám obrátit na psychiatra znalého drogové problematiky. Takového najdete buď v AT ambulanci nebo ve specializovaných zařízeních, na které Vám dají odkaz např. v kontaktním centru. V Praze se můžete zkusit obrátit např. na CADAS (www.sananim.cz, Spálená 12, Praha 1, tel. 222924245), MUDr. Jakub Minařík. Jste-li odjinud, napište a zkusíme něco vymyslet. Držím Vám palce a dejte vědět, jak se situace vyvíjí. S pozdravem, Gabriela Koryntová.