psychoza
sm
dik za radu ale v tej liecebni toxikomanie by mi asi nepomohli ja nemam uz absolutne ziadnu zavislost ale psychicku poruchu mozem prist normalne za statnym psychiatrom bez vedomia obvodnej lekarky?a zobere ma hned alebo sa musim obiednat?antipsychotika? nie su to nejake brutalne silne lieky po ktorych sa spi a prejeda?to by mi asi v praci moc nevyhovovalo nemozu to tie lieky este zhorsit?a moze sa do nich pit alkohol? na ktory som teraz dost namotany?za rychlu odpoved vopred dakujem

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď. myslím, že nejjednodušší způsob, jak si zajistit návštěvu v psychiatrické ambulanci, je si tam zatelefonovat. Někteří lékaři doporučení požadují, někteří ne. A také lhůty pro objednání bývají různé. Alespoň v Čechách to takto funguje. Otázku vhodného typu medikace, i s ohledem na případné vedlejší účinky,doporučuji na základě vašich aktuálních psychických obtíží řešit s lékařem, který posoudí váš stav a jistě zohlední i to, že pracujete. Pokud se týká kombinace alkoholu a psychofarmak - rozhodně se nedoporučuje a v některých případech je velmi riziková.