víc hlav víc ví
kure77
Je nejvyšší čas ten problém o kterém jsem se letmo zmínil řešit,chtěl bych odkaz na někoho nejlépe z okr.Č.Lípa na koho bych semohlbrátit a vše konzultoval osobně.Děkuji předem zaVáš čas i odpověd s pozdravem ten kdo sikonečně uvědomil,že bez pomoci odborníků to nepůjde

Odpověděl:
Dobrý den, jsem ráda, že jste se ozval a myslím, že jste to vzal za správný konec:) Vzhledem k tomu, že jak jste zmiňoval minule, kolegové v KC Česká Lípa nějak nezískali vaši důvěru, posílám vám další kontakty u vás v regionu. Věřím, že jich využijete a vše dopadne k vaší spokojenosti. S pracovníky kontaktního centra budete moci probrat své představy o typu léčby a navíc vám ji i pomohou zprostředkovat, pokud budete mít zájem. Držím vám palce a přeji hodně sil a odhodlání. Ústí nad Labem, Drug Out Club - Kontaktní centrum pro drogově závislé Drug out club, o.s. Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475 210 626 Děčín, Kontaktní centrum Teplická 31/45, Děčín, 405 02 telefon: 412 531 415; 603 828 225 Litoměřice, Kontaktní centrum ČČK Lidická 57, Litoměřice, 412 01 telefon: 416 737 182