co teť.......
M.....a
Dobrý den. Můj přítel dřív hulil(ne že by se mi to líbilo),ale tak nějak sem to(hloupě) přešla.Teť začal šňupat perník dává si tripa..a bůh ví co ještě-to o čem nemám zdání.A proto se vás chci zeptat co teť..do léčebny ho nedostanu..on si uvědomuje že to neni správný..už taky pozoruje závyslost..začíná být agresivní(na mě ne -na ostatlí).A stále mi tvrdí,že má všechno pod kontrolou,ale já vim ,že ne...jak se k němu zachovat??.....mám být nepříjemná..nebo naopak??.....je to zlej sen.....!!! Děkuju za odpověď....!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli si pořád ještě myslí, že má všechno pod kontrolou, tak si nic neuvědomuje. A pokud si nic neuvědomuje, jste Vy zatím jediná, kdo si dělá starost s jeho závislostí. To je dost vyčerpávající. Nemá smysl snažit se ho někam násilím donutit. Nejdřív mu musí dojít, že je závislý, že má nějaký problém. A nemá smysl být na něj nuceně hodná, ani nuceně zlá. Buďte taková, aby Vám v tom bylo dobře a pokud Vám celkově ve vztahu s ním a jeho drogami dobře není, pak byste měla uvažovat, jestli je pro Vás takový vztah perspektivní a jestli Vám to za ty starosti sotjí.