dekuji
Dodo
dobry den tak Tramal som zhanal nemam ho vobec na predpis zhanal som ho od kamarata a neviem este jedna vec ten caj medunkovy je na predpis alebo da sa ho kupit normalne a este druha vec ANTIDEPRESIVA to je ties na predpis alebo da sa normalne kupit prosim napiste mi dakujem vam velmi pekne dovidenia...

Odpověděl:
Dobrý den, antidepresiva jsou opravdu jen na lékařský předpis, přičemž aby měla kýžený efekt, je třeba, aby vhodný typ zvolil lékař, (optimálně psychiatr), na základě aktuálních zdravotních potíží. Meduňkový čaj a další preparáty a potravinové doplňky (např. na bázi chmele), které jsou určeny na zklidnění a lepší spánek, dostanete v lékárně bez předpisu. Přeji, ať se vaše problémy brzy srovnají. PS: Myslím, že co se týče Tramalu, rozhodl jste se opravdu dobře a akorát včas. Ona závislost na opiátech, (kam Tramal patří), není nic příjemného a čím déle je berete, tím obtížněji se to pak zvládá. Takže vydržte. (A jinak platí, co jsem psala již minule. Pokud by vaše psychické problémy neustupovaly, nerozpakujte se navštívit lékaře)