rada
luk
Dobry chtel bych se zetat ma pritelkyne bere nepravydelne piko zatim to vse zvlada skrivat pred mnou i rodici kdzy jsem se to dozvedel promluvylin sme si o tom a rekla ze uz s tim da pokoj. to se ale nestalo a nekolykrat jsem se to dozvedel promluvyli si a opet znovu.Mam to ric a resit to spolecne s rodici.?nebo co delat? je ji 26. dik za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, když to řeknete rodičům, budete jí svým způsobem dělat také rodiče. Nevím, jestli závislost člověka v jeho 26ti letech mají řešit rodiče. To je už dospělý jedinec a pokud nebude chtít ona sama změnu, oni s tím stejně nic neudělají, jen jim přiděláte starosti. Na druhou stranu, možná na ni ještě platí a asi by byli rádi, kdybyste jim to řekl. Je to těžké rozhodnutí a já neznám spoustu okolností celého problému, abych Vám mohla poradit, jestli říct nebo ne. Co se ale týče Vás, měl byste si upřímně říct, jestli náhodou neřešíte její závislost víc než ona sama a jestli Vám to za to stojí.