error
Dobrý den, bylo mi 15 když sem poprvé zkusil metamfetamin tet beru uz asi pul roku zhruba co tři dny ... momentalně si bez toho neumím představit svuj zivot nebavi me uz vubec nic mam pocit jako bych to uz ani nebyl ja a ani nejsem na jednu stranu bych se toho chtěl zbavit ale na druhou beztoho nechcu bejt ... chtěl bych se poradit ohlene toho jak se zbavit teto myslenky neboď nechci aby to semnou slo ještě někam dál protože kolem sebe už vidavam jen samé trosky ... dík za odpověd Error

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím a děkuju za dotaz. Píšete, že jste se k metamfetaminu dostal poprvé v 15 letech. Teď něco kolem půl roku užíváte co tři dny. Bez metamfetaminu si neumíte život představit. Na druhou stranu nejste ani s tímhle životem spokojený. Píšete, že byste se toho chtěl na jednu stranu zbavit, na druhou bez toho být nechcete. Tomuhle stavu (ano i ne; láska i nenávist) se říká ambivalence. Když to popíšu trochu zjednodušeně: na jedné straně jsou ty pěkné věci, když člověk bere a na druhé, ty pěkné, když nebere. Je jen na Vás, co převáží. To, že jste si vůbec o něčem takovém dovolil uvažovat, svědčí o určité dávce odvahy - odvahy přiznat si, že to i tak není ono. To je první krok, jak něco změnit. Neporadím Vám, jak to udělat. Každý má svůj důvod. Ale někdy pomáhá si o takových věcech promluvit s někým nestranným, kdo Vás nebude tlačit ani do jedné z variant. Kdybyste chtěl o tomto tématu mluvit, můžete se obrátit na nejbližší kontaktní centrum. V Praze jich je hned několik, ale nevím, odkud jste. Kdybyste o to stál, napište, něco vymyslíme. S pozdravem, Gabriela Koryntová.