víc hlav víc ví !
kure77
Je Vás víc a každej z Vás by napsal něco jinýho,v min.jsem se dotazoval,alev tudobu jsem na tom tak nebyl.Dostal jsem odkaz na Kcentrum v Č.Lípě,ale po 1.náštěvě jsem věděl,že to nejsou lidi na správném místě!Začal jsem plánovat konečnou a moc dobře vím,že to není dobrej tah mého života.když už nebude pro co žít ,pak zemřít?Mám tu mínus cholerik,pesimista,piju od 15.,hulim 8let i 8let smažím.K tomu gambler 2roky,jsou to jen hrubé odhady.Je mi za měsíc 31.let nechci číst alternativy,já chci ven pobytová léčba at se píše,že neodhadnou do předu její délku chcu jinak v prostředí s drogou chcípnu!!!!!Dříve jste mi to radili,ale já byl převlečenej optimista.Škoda,že nemáte víc podkladu k mému příběhu,asi dobrá rada nad zlato! pisněte aspon namojeho mejla co sio tom myslíte,možná poradíte, máte střízlivost,ale já na svuj život zlost!

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že vám není nejlépe, čemuž se po osmi letech na pervitinu (+ to ostatní) nelze divit. Bohužel, jsem úplně nepochopila, s čím od nás potřebujete pomoci. Měl byste zájem o pobytovou léčbu v některé terapeutické komunitě? (Myslím, že by to pro vás bylo optimální, pokud tedy máte zájem problémy s pervitinem nějak řešit). Když tak ještě napište a zkuste být konkrétnější, ať vám můžeme dát i konkrétnější odpověď. Zatím se opatrujte. BTW-tato poradna je webová, odpovědi na e-mail tedy neposíláme.