Marihuana
Filipes
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli když mám nastydlé ledviny a jdu k lékaři, kde mi pravděpodovně budou brát moč nebo krev, tak mohou zjistit marihuanu v krvi?Nevím, jestli to budou zjištovat, ale radši se tady zeptám. Předem děkuju za odpověd a musím Vám to tady pochválit:)

Odpověděl:
Dobrý den, u běžných zdravotních vyšetření se testy na užití drogy neprovádí. Na zjištění přítomnosti drogy v organismu se dělají speciální testy a k tomu by lékař musel mít důvody na základě vašich aktuálních zdravotních potíží. A také by vás o tom měl informovat. Jinak děkujeme za pochvalu. BTW - jen mě napadá - to, že vám užívání marihuany může potencionálně v životě nadělat nějaké nepříjemnosti, (i když se na to nepřijde u doktora na vyšetření), nejspíš sám tušíte. Nechci nějak moralizovat, je to samozřejmě vaše volba a vaše zodpovědnost:)