co mam robit
DODo
prosim vas dobri den som zavisli na TRAMALU berem ho uz asi 1rok prestal som stim pred tyzdnom mozete mi pomoct lebo stale citym ze mi neco chyba radost stastie a stale som taky na peti bolest hlavi vobec citym sa proste ako nieje to taky zivot ako ked som to bral stale som napety nechce sa mi rospravat mam nervi trapi ma nieco nemozete mi napsat ze co to je a kdy ci to vobec prestane niekedy ANTIDEPRESIA mohla bi mi pomoct newim napiste mi dekuji vam dovidenia.

Odpověděl:
Dobrý den, nepíšete, zda jste Tramal měl předepisovaný lékařem nebo jste si ho sháněl jiným způsobem. Pokud jste ho měl od lékaře, bylo by samozřejmě nejlepší, abyste problémy, které jeho vysazení provázejí, konzultoval přímo s ním. Lékař by také eventuelně mohl zvážit předepsání antidepresiv, pokud by se váš stav nelepšil a lékař by usoudil, že jsou na vaše problémy indikovaná. Pokud jste Tramal užíval bez předpisu, zkuste ještě nějakou dobu posečkat. Vaše potíže, které jsou se vší pravděpodobností součástí odvykacího stavu, by měly postupně (cca do měsíce) slábnout a odeznít. (Na zklidnění můžete zkusit meduňkový čaj, lze jej pít po celý den). V případě, že by se to nelepšilo, doporučuji taktéž návštěvu lékaře-psychitra. Protože nelze zcela vyloučit, že vaše psychické problémy byly v nějaké formě přítomny ještě před tím, než jste Tramal začal užívat a po dobu užívání byly Tramalem utlumeny a nyní se mohou objevit ve větší intezitě. Nu, přeji, ať je vše co nejdříve v pořádku.