Kdy budu čistá ???Extáze
terezicka.....
1. Dobrý den, mám dotaz ohledně extáze.Proste jsem si půl roku frčela na extázi a už nechci..Ptm se ted jak dlouho je v těle nejaká droga zjistitelná??Asi takhle přijdu k vám..udelate mi test na drogy..vškeré možné ...do kdy jste schopni zjistit vtěle nejakou drogu..slyšla jsme totiž, že extázi jste schopni zjistit i za půl roku po užití...je to pravda...proto se ted ptám jak dlouho se v těle amfetaminy udží..je mi 27 let a chtěla bych s přitelem miminko..uz jsem nejakej cas čista a on taky ale chce mit telo ciste uplne... 2. sestra se hlasí k policii...tak mela extázi a vi ze ji budou delat tes na drogy nechce priznavat ze mela E a kolik..kdyz teda bud etelo ciste uplne??A je mozne ze kdyby jednu priznala mohou zjistit ze toho mela vic?? 3.chci se zeptat jestli je nejaky lek na podporu jater....volne prodejný...a je treba neco co by vychtalo amfetaminy v tele a vyloucilo močí??diky

Odpověděl:
Dobrý den, užití extáze je testy z moči zjistitelné maximálně 14 dní, při občasném užívání cca týden. Při testech z krve to jsou to 1 až 3 dny. Je pravda, že při testech z vlasu je tato doba několik měsíců, ale vzhledem k náročnosti tohoto typu testování, používají se tyto testy jen vyjímečně. (Orientační testy z moči lze zakoupit i ve větších lékárnách nebo na internetu). Pokud se týká vašeho otěhotnění - čím déle oba rodiče abstinují, tím lépe. Obecně lze říct, že by to měly být alespoň 3 měsíce před plánovaným otěhotněním, přičemž zdravotně je důležitější abstinence budoucí matky. Pokud někdo z partnerů někdy užíval injekčně či se choval jinak rizikově, je vhodné si nechat udělat testy na HCV, HBV, HIV. Volně prodejné léky či potravinové doplňky, které podporují činnost a regeneraci jater vám doporučí v každé lékárně. Mě napadá např. Lipovitan nebo Ostropestřec mariánský. Žádný z těchto přípravků však "nevychytá" amfetaminy v organismu.