Pro pana MUDr. Jakuba Minaříka
Nikilie
Dobrý den, posílala jsem vám dotaz ohledně přítele a pervitinu a Vy jste mi nabídl, že mi dáte nějaký kontakt pro to, aby mohl podstoupit vyšetření na HIV a žloutenku. Jsme z okolí Uherského Hradiště (Morava) Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že v okolí Uherského Hradiště to bude s mými kontakty chabé. Tož, vybral jsem z naší database všechny kontakty z vašeho města, máte je níže. Doporučil bych zavolat si do kontaktního centra, tam budou mít kontakt na lékaře, se kterým spolupracují ohledně infekcí. Kdyby tomu tak nebylo, musíte se obrátit na infekční oddělení. K-centrum Charáč [Jižní Morava] Uherské hradiště, Průmyslová 819 tel: 572540616 Nemocnice, infekční oddělení [Jižní Morava] Uherské hradiště, J.E.Purkyně 365 tel: 572529111 Odborná psychiatrická ordinace [Jižní Morava] Uherské Hradiště, Františkánská 163 tel: 572551330 PPP Uherské Hradiště [Jižní Morava] Uherské Hradiště, Františkánská 1256 tel: 572 551 352 Psychiatrická ordinace [Jižní Morava] Uherské Hradiště, Vodní 13 tel: 739084357 Psychiatrická ordinace [Jižní Morava] Uherské Hradiště, Vodní 13 tel: 572540690