Otazka
Petr
Dobry den. Moje pritelkyne bere uz delsi cas Pervitin (snupe).Bohuzel jsem na to prisel az ted.Primel jsem ji aby se snazila prestat a pohrozil ji vsim moznym.Nyni je v tezke fazi,je ji neustale spatne,poti se,zvraci a mluvi jenom o tom ze si "zivot bez toho nedokaze predstavit".Je to zhruba 14 dni,co nemela.Mam 2 dotazy: 1.Jak ji mohu pomoci pri zdolavani abstaku (psychologie,medikamenty,prostredi), mohu-li ji vubec pomoci? 2.Mohl jsem absorbovat do organismu mensi mnozstvi drogy i ja, napriklad pri pohlavnim styku? Citim se totiz dost mizerne,je mi horko,potim se,spatne od zaludku.Nikdy jsem zadnou drogu nezkusil a ani nechci,takze nevim zda je neco takoveho mozne. Diky moc za odpoved.Petr

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to co popisujete nemusí být odvykací stav, ale třeba viremická fáze hepatitidy a nebo taky docela obyčejná chřipka (oboje vypadá stejně). Takže-jestli to vypadá jako chřipka, vyražte za svým praktickým lékařem a nechte se oba vyšetřit. Protože po 14 dnech bývají už lidi většinou v pořádku (pokud nejsou na nějakých extrémních množstvích). A že by někdo výše uvedeným způsobem absorboval nějaké významné množství drogy je nepravděpodobné, natož aby to vedlo k intoxikaci, nebo nějakým potížím.
Ohledně pomoci partnerce-doporučoval bych se kontaktovat s námi osobně. Varianta, že to takhle nějak ustojíte není moc pravděpodobná. :-(