trittico
mato
Dobry den...chcel by som sa Vas spytat ci medzi vedlajsie priznaky trittica moze patrit palcivy pocit v chrbtici...mam totiz pocit ako keby mi horel chrbat...alebo akokeby mi horeli nervy v chrbtici...neviem ci je to tym liekom alebo nie...mal by som o tom informovat svoju psychiatricku? a este mam otazku...tyka sa otazky ktoru sem pisal Bob- uzkostna porucha...Pan doktor MInarik mu tam odpisal ze pri liecbe uzkostnych poruch antidepresivami sa niekedy zvyknu uzkosti na chvilu zhorsit nez sa zase upravia..prosim vas a na aku dlhu dobu sa priblizne zvyknu tieto stavy zhorsit? zaujima ma to pretoze sa mi asi nieco take prave deje...dakujem za pomoc...viem ze stale otravujem blbostami..majte trpezlovosti so mnou:D

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud dojde k nějakému zhoršení, je to obvykle přechodná záležitost, která se objeví v době než nastoupí efekt antidepresiv, méně obvykle je to nestandardní odpověď na léčbu. Oba případy jsou poměrně vzácné a ten druhý vzácnější. Jinak, pokud máte nějaké obtíže, které přisuzujete léku a nebo by s ním mohli souviset, rozhodně se obraťe na vašeho psychiatra. Držím palce a zbytečně nepanikařte. Chápu, že pokud máte úzkosti, tak je to obtížné, ale snad vás uklidní, že obvykle se obtíže, kterými člověk v souvislosti s nasazením léčby trpí, ukáží jako nezávažné a později je většina mojich pacientů označila jako "ptákoviny" ze kterých si zbytečně dělali hlavu. :-)