Cheko
Dobrý večer už minule sem sem psal ze stojim pred rozhodnutim střelit nebo nestřelit..Včera sem se bohužel rozhodl to udělat.Poslední dobou sem to začal hodně hrotit beru skoro každý den... naposled sem daval 7 dní pak den spal ated zas 3 a už ted vim že zitra bude zas..Uz to newihledávám mám pocit že to vyhledává mě...(pervitin)Nejvíc sem byl 10 dní v kuse sjetý a psychycky sem se skoro zhroutil..Hodně mi to skurvilo psychyku..Su přecitlivělí mám stihy z lidí..Prostě peklo a ted sem eště udělal takouvou blbost:(Ma dotaz proc me boli ta zila do ktere sem střelil??Neni ani zarudlá prostě normální vpich ale boli mě to..Mám strach jestli tam nemám nějakou infekci.....Předem děkuji za odpověd na muj zmatený dotaz..

Odpověděl: Jakub Minařík
Může se jednat o nějakou infekci, ale ono jí tělo obvykle zvládne. Pokud žíla neztuhne a nezačne být zarudlá a bolestivá, tak je to obvykle méně vážný stav. Kupte si v lékárně nějakou mastičku na žíly (můžete tvrdit, že to máte pro babičku, abyste se tam nebál jít), celkem dobrý bývá heparoid a nebo ketazon. No a taky byste měl možná vážit, jak chcete v braní pokračovat a nebo nepokračovat. Protože nyní kráčíte, pán promine, kamsi .... Ale to jste si asi taky všiml. :-) Nu, kdyby bylo třeba, napište.