mám problém
j.
Dobrý den, moc se omlouvám, že Vás obtěžuji. Ale potřebovala bych asi pomoct. Nevím, jestli jsem přímo závislá na pervitinu, já bych řekla, že ne, protože bez něj nějaký čas vydržim, ale vždy jednou za čas si ho musim dát, no takže vlastně ano. Mno a ted se mi zase stalo že jsem si ho dala a tak nějak sem se "zasekla" na svém obličeji a vypadám hrozně a bolí toa hlavně jsem v tuhle chvíli zralá na sebevraždu a vzpoměla jsem si na Vás, že provozujete tuto poradnu a napadlo mě že Vás poprosím o pomoc. Nebylo by možné k Vám třeba přijít, nebo já nevím, třeba mi poradíte i takhle, nechci Vá obtěžovat. Moc Vám děkuji za odpověď a nezlobte se prosím

Odpověděl:
Dobrý den, vůbec nás neobtěžujete, jsme tady od toho. Zdá se, že jste se s pervitinem dostala do fáze, kdy už vám opravdu není nikterak dobře. A je fajn, že jste nám napsala a chcete to řešit. Bohužel, tato internetová poradna nefunguje jako součást poradenského centra, kam by klienti mohli chodit na konzultace. Nicméně takovéto poradny existují a určitě by vám tam byli schopni pomoci, a navíc při osobní konzultaci máte i větší prostor své problémy řešit, než prostřednictvím internetu. Takže bych doporučovala obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum. Nevím, jestli jste z Prahy, pokud ano, tak Kontaktní centrum sdružení SANANIM, (které provozuje také tuto poradnu), sídlí na Praze 7 v Holešovicích, Osadní 2, telefon 283 872 186. Můžete se na kolegy obrátit i anonymně. Pokud pro vás není Praha dostupná, napište nám odkud jste a my vám někoho vhodného doporučíme. Zatím se opatrujte a věřte, že může být lépe:)