chtci pomoct
shit
Dobry den predevsim bych chtel podekovat Pani Baře Orlikove za opetovnou odpoved na muj dotaz ktery je z datumu 28,5,2008 Shit. Jsem od Olomouce male mesto Mohelnice tzv soví udoli souhlasim s vami mohla by ste mi doporucit nejakeho kolegu dekuji omluvte hrubky ale pisu to v pojezdu Nashledanou a dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, omlouvám se za pozdní odpověď. Mohla bych Vám doporučit někoho v Olomouci. Ideálně zavolejte do kontaktního centra a domluvte si schůzku a zkuste se poradit o tom, co by byla teď pro Vás nejlepší varianta. Kolegyni Michaelu Schaferovou osobně znám a můžu doporučit. Pokud by Vám nabídla možnost docházení do ambulantního programu (kontakt uvedený níže), tak kolegu Miroslava Charváta také znám a mohu doporučit. Stejně tak mám dobré reference na doktora Gronského a na zařízení P-Centrum, kde probíhá taktéž ambulantní program. Takže Vám držím palce a pusťte se do toho. Kdyžtak napište, jak to s Vámi vypadá. P. S. Od 30. 6. do 4. 7. mám dovolenou a pak od 8. 7. do 29. 7., kdy se nedostanu k internetu, takže pokud budete chtít komunikovat přímo se mnou, tak budete muset na odpověď opět chvíli počkat. Olomouc, Kontaktní centrum Kontaktní centrum Oddělení Sdružení Podané ruce- Walhalla Sokolská 48, Olomouc, 772 00 telefon: 585 220 034 Mgr. Michaela Schaferová http://www.podaneruce.cz Olomouc, Poradna a ambulance pro uživatele drog a jejich rodiče a osoby blízké Ambulantní program Sokolská 41, Olomouc, 779 00 telefon: 585 220 034; 773 996 916 Mgr. Miroslav Charvát http://www.podaneruce.cz Olomouc, Centrum krizové intervence Ambulantní program Dolní náměstí 33, Olomouc, 772 00 telefon: 585 223 737 MUDr. Libor Gronský Olomouc, P-centrum Ambulantní program Lafayettova 9, Olomouc, 772 00 telefon: 585 221 983 Mgr. Edmund Wittmann http://p-centrum.cz