Pomoc :(
Ema
Moj priateľ užíval drogy. Pervitín a ešte stale mariuhanu.Tvrdí ,že prestal brať pervitín, ale newiem ,či mu mám veriť,pretože už veľa krát povedal, že ho neberie,ale bral ho.Sľúbil mi,že ho prestane brať a neprestal.Teraz tvrdí,že ho nemal už od 6.1. ,ale neviem,či mu možem veriť.Dá sa nejakým sposobom zistiť pravda?Dá sa zakúpiť v lekárňach nejaký tester? ďakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, test v lékárnách se dá koupit. Odpoví Vám ale pouze na to, zda dotyčný měl drogu v posledním zhruba týdnu (konkrétně u pervitinu). Otázkou ale je, zda chtít od partnera aby Vám dal moč a dělat mu testy na drogy opravdu patří do rovnocenného vztahu, který má nějakou budoucnost. Pokud nemůžete partnerovi věřit, jestli bere drogy nebo ne, pak mě napadá, v čem se na něj tedy můžete spolehnout? Jaký význam a přínos pro Vás takové partnerství má? A vlastně i pro něho?