dotaz
Marčíki
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, dočetla jsem se o jakýchsi papírcích, s kterými jde z moči zjistit, užití drogy. dá se to zakoupit v lékárně? A nevíte za jakou cenu? Dočetla jsem se právě, že každý papírek je zaměřen na jeden druh drogy. A ještě jednu otázku, ač zní hrozně, myslíte, že je možné zjistit toto i z moči smíchané s vodou(tj. v nespláchnuté toaletě)? Ježíš, to zní hrozně.. Děkuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. Na vašem místě bych se pokusil s majitelem moči napřed hovořit. To jednak proto, že by to bylo vhodné, i když je to trochu nesnadné. Na druhé straně docela chápu vaši fantazii vědět a mít na vrch (spousta z nás to tak má). Pokud se nad tím zamyslíte-pozitivní výsledek musíte nejen sdělit, ale musíte s tím i pracovat - což v situaci, kdy budete vysvětlovat výsledek testu z moči sebrané potají na toaletě - protože dotaz: Jak to víš? Jistě padne. No, zní to jednak hrozně, a hlavně to nezní jako něco co by mělo perspektivu další, smysluplné práce.
Papírky se prodávají v lékárně, stojí +- 100,- Kč kus a vzhledem k tomu, že je třeba k pozitivitě jistá koncentrace látky-tak z vody na WC to asi nepůjde. :-(
P.s. Pozitivní výsledek je třeba ověřit laboratorně-pokud ten koho odebíráte bude tvrdit že fakt nic neměl.