bublina
Dobrý den, mám dotaz který nepřímo souvisí s touto poradnou, bohužel nevim na koho se obrátit tak to zkouším zde. Je mi přes dvacet let, nikdy jsem nemela žádné problémy, studium zvládám do ted, s drogami jsem nemela žádné zkušenosti a se zákonem také ne.Pak jsem se ale seznámila s chlapcem, který žil drogami, pitím, lhaním, nikdy nic nedokázal a před vším utíkal. Zmenila jsem ho v našem vztahu a delala jsem proto vše, stal se jiným člověkem a já pro něj dva roky žila.Jednoho dne ale přišel, že už mě nepotřebuje, že jsem už pro nej tabu že mi ale dekuje co jsem pro nej udelala. Nemám nikoho, jen se dívám na to jak si ted žije spokojenej život, jsem za to svym zpusobem ráda,ale co já? Můj hlavní problém je, že se dostávám do stádia, že cítím že chci být jako on, toužim potom zkusit drogy, začala jsem i dost pít..nevim co delat cítím zradu..ale hlavne se o sebe bojim, bohužel mé pocity a touhy jsou silnější než já...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, Váš dotaz není o nic méně důležitý, než ostatní na této poradně. Určitě je pro Vás těžké vzpamatovat se z rozchodu, který nesete jako křivdzu. Tím, že ale začnete dělat to co on, se mu rozhodně nepřiblížíte, naopak tím popřete všechno dobré, co jste pro něj udělala. Určitě bych Vám doporučila najít terapeuta, který by Vám pomohl přes celou situaci se přenést dříve, než začnete mít s pitím velké problémy. Bohužel nejsem schopná osobně doporučit Vám nikoho ve Vašem regionu, ale pokud se obrátíte na Kontaktní centrum Laxus, Češkova 2701 (vchod z ul. Demokratické mládeže), Pardubice telefon: 466 265 207, jistě Vám poradí tu nejlepší péči.