zvraceni
kure
Po uziti 3 pulek extaze jsem zvracela, rozmezi mezi uziti pulek asi 3 hodiny. Co to mohlo zpusobit?? S nicim jinym jsem to nemichala, pouze jsem mela pred tim sklenicku vina. Dekuji

Odpověděl: Martin Hulík
Zvracení je normální reakce organismu, když požijete něco, co se tělu nelíbí. Berte to vážně. To tělo je vaše a jiné nemáte.
Přesné důvody, proč vám to nesedlo, samozřejmě neznám. Pro příště je lépe nekombinovat s alkoholem a snížit dávkování. Jestli to pomůže, abyste si extázi "užila" a nebylo vám špatně, nevím. Doporučil bych dát si pauzu. Ona ta extáze není úplně bezpečná droga, nehledě na to, že obsah tablety je vždycky nejistý.
Ale i nepříjemná zkušenost je dobrá. Je to příležitost trošku si to promyslet a možná něco změnit (?).