pro Baru Orlikovu...jakto dopadlo..aspon zatial
mato
ZdravimVas pani Baro...doktorka mi predpisala trittico a musim povedat ze mi skvele sadlo..nechcem to zakriknut ale asi sa z tych hnusnych stavov dostanem..uz ho beriem siesty den a depresie takmer uplne zmizli..a to mi doktorka povedala ze to zacne posobit az po dvoch tyzdnoch...pisali ste ze dobra by bola aj psychoterapeutka ale myslim ze to zvladnem aj bez nej...uznavam ze by to mozno urychlila ale myslim ze dokazem sam myslet pozitivne a to dost pomaha...skratka to trittico my pomaha neupadat do depresie..a k tomu obcas to ma podobne ucinky ako extaza co je velmi fajn:))..prepacte za dlhy dopis...a drzte mi palce nec sa z toho uplne dostanem..dakujem za pomoc..aj vy ste mi dost pomohli:)) ps: zivot je krasny aj bez drog

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem ráda, že jste se za psychaitričkou vypravil a že Vám předepsaná medikace pomohla. Po šesti dnech asi těžko zatím můžeme dělat nějaké závěry, ale vypadá to, že je to na dobré cestě. Pokud jde o tu psychoterapii - nejde jen o to myslet pozitivně, ale také se dobrat k příčinám, které depresivní stavy nastartovaly (většinou to není jen jeden faktor - tedy ve Vašem případě užití extáze), podívat se na věci z odstupu a snížit riziko, že by se Vám depresivní stavy mohly vrátit. Nicméně - jestliže se cítíte líp a máte pocit, že to nepotřebujete, tak Vás samozřejmě nechci do ničeho nutit. Pokud byste si to třeba časem rozmyslel, Vaše psychiatrička Vám jistě doporučí nějaký kontakt na kolegu psychoterapeuta ve Vašem regionu. Držím palce.