Fehir
Dagmar
Zdravim.... mam 16 rokov chodim na gymnazium a v podstate dobre ambiciozne plany do buducnosti.... V piatok som prvy raz vyskusala pervitin.... Stavy ako zo sna, energia radost uvolnenie... Ja som bola sefom a najvacsim majstrom.. Aj predtym som vedela ake stavy to robi, ale ked to clovek zazije je to nieco uplne ine.... Hovorila som si ze skusim raz a koniec.. Bola som si tym stopercntne ista, tvrdo a neoblomne, pretoze presne viem ake jeto svinstvo a ake skody robi a tym viac ze mam pred sebou prakticke priklady niektorych kamaratov... Na dojazdoch som piko nenavidela viac ako seba, viac ako cokolvek ine, a bola som si ista ze uz nikdy ani len nezahulim ani nic nevypijem...A cely dnesny den som rozmyslala nad pikom... Myslim ze dalsie prachy by som na to nedala ale keby niekto pozve neviem ci by som dokazala odolat... A opat si hovorim ze tak este druhy krat az mam mier na dusi.... Ja neviem kam toto speje :(( Dokonca uz ked si pomyslim ze radsej teda nech zahulim vobec mato netaha nemam o to zaujem .... aj ked viem ze to je ovela lepsie nenici to ego tak ako piko ani zdravie .... neviem ani naco sem pisem prosim aspon o nejaku radu alebo nazor alebo cokolvek.......... dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, způsob, jakým popisujete svoje myšlenky na pervitin a svoje pocity je dost výmluvný a svědčí o tom že ani po "ještě jednou" byste rozhodně mír na duši neměla. Akorát by se celá sitauce opakovala, asi by trvalo kratší dobu, než byste podlehla chutím a měla byste menší zábrany. A tak dál, až už byste jen řešila, kde na pervitin vzít. Ani vyhánění chutí na jednu drogu druhou - tedy marihuanou - není vůbec ideální a myslím, že ji trochu podceňujete v možných dopadech na člověka. Zkuste si říct, co Vám dorga dává a kde byste to jinde mohla najít, bez ní. A také si uvědomit, co všechno by Vám za krátko vzala a jestli to za to stojí. Neseďte doma a nehloubejte nad tím, jaké máte chutě, ale běžte se někam bavit s někým, kdo s drogami nemá nic společného a s kým o nich nebudete dlouze rozjímat, protože to také podporuje chutě na ně.