ecko a oko
ZaylA
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli je možné, aby se projevily po 4 víkendech užívání extáze následky na oku? Ze začátku lehké zamlžení (v průběhu večera) a na druhý den ráno zalepené oko hnisem a zarudlé. Vidím normálně a doufám, že to je jen obyčejný zánět. Pokud to má nějakou spojitost, tak to bude horší:( Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, omlouváme se za opožděnou odpověď, bohužel kolega Štěpán Veis, se kterým jste na této poradně komunikovala, je dlouhodobě nemocen. Doufám, že problémy s okem jsou již za vámi a je to v pořádku. Osobně bych je do spojitosti s užitím extáze nedávala. Jinak, v případě zdravotních problémů obecně, je samozřejmě optimální obrátit se na lékaře, i když jste třeba uživatelem návykových látek. Včasnou léčbou se může předejít dalším komplikacím. A lékaři jsou ze zákona vázáni lékařským tajemstvím a informace o vás se nikam nedostanou. Přeji pěkné léto.