subuxone
katka
prosim vas chtela bych odpoved na otazky p o pouzity suboxone ustne a ten samej den pouziti subutexu nitrozilne moze se neco stat ?? dekuju,,,

Odpověděl: Jakub Minařík
Nerozumím moc vaší otázce, ale nevadí. Jen pro vysvětlení oba preparáty (Subutex i Suboxone) obsahují substituční látku buprenorfin, Suboxone navíc antidotum opiátů naloxon. Buprenorfin se vstřebává při sublingvální, injëkční aplkikaci a také při sniffingu. Když se polkne, je ihned metabolizován játry na neúčinné metabolity. Naloxon se vstřebává při inječní aplikaci, sniffingu ale ne při subligvální aplikaci. Injekční aplikace nebo sniff suboxonu vede k prudkému odvykacímu stavu, protože naloxon zablokuje efekt buprenorfinu. Vycucání suboxone po injekční aplikaci subutexu nevadí. Pokud se vám jeví, že po užití suboxonu nebo subutexu pod jazyk tento funguje lépe nebo déle, tak je to prostě proto, že to tak je. :-)