alkohol a já
standa
Je mi padesát let a pravidelně denně piji 3-8 piv nebo obdobné množství alkoholu. Jsem z Brna. Poraďte mi, kam mám zajít na konzultaci, co s tím udělat. Nechci se úplně zničit, ale sám už to asi nezvládnu. Děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, je fajn, že jste se rozhodl svůj problém s alkoholem řešit. První krok jste již udělal tím, že jste sem napsal. A pokud člověk něco sám nezvládá, je nejrozumější, obrátit se někam, kde mu s tím budou umět pomoci. Posílám vám adresy na takováto zařízení u vás v Brně a držím palce a přeji hodně sil. Brno, Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice Bohunice AT ambulance Jihlavská 20, Brno, 635 00 telefon: 532 232 078 MUDr. Lucie Pilařová Brno, Poradenské centrum pro drogové a jiné závislosti Ambulantní program Sládkova 45, Brno, 613 00 telefon: 548 526 802 PhDr. Lenka Skácelová Brno, A poradna AT ambulance poradenství při potížích s alkoholem, jinými návykovými látkami a hazardními hrami (individuální, párové, skupinové) Křenová 62a, Brno, 602 00 telefon: 541 247 233; 603 487 867 Brno, Psychiatrická ambulance Vojtova 23, Brno, 639 00 telefon: 543 212 752 MUDr. Jiří Berka Brno, Psychiatrická ambulance Húskova 2, Brno, 639 00 telefon: 548 123 111