Pervitin
kamos
Zdravim.. Chtel bych se optat, mam mensi problem.. Je mi 18+, a s kamosem cca uz 4 roky kourime travu. To mi ani nevadi, hulit budem stejne furt(nebo aspon jeste chvily urcite - slysel jsem, ze plno lidi "dospeje" treba v 25 hulit normalne bez problemu prestanou) , ale on ted zacal brat pervitin.Znam ho dobre, je to borec, ale zacinam se o nej bat, pze vim , ze P je svinstvo. Nevite neco, aby to zabralo a vykaslal se na to?bere to tak max 14 dni, ale znam ho natolik dobre, ze vim, ze je tvrdohlavej jak mezek.ale blbej taky neni..je mu 19.. A jeste se chci zeptat sam za sebe, jak nebezpecna je 1/2 tripu zhruba jednou za 5 mesicu..to nebude tak hrozny, ne? Pekny den..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud to kamaráda baví, nezabere teď zrovna nic. Nejdřív bude muset zjitit, jakou spoustu nevýhod má po delší době braní pervitinu, a na to je ještě moc brzy. Vzhledem k tomu, jak jste si blízko a že ani Vy to s drogami nemáte tak úplně jasné, být Vámi bych se mu teď spíš vyhla, nebo do toho za chvíli spadnete taky. Co se týče tripu, jeho největší potíž je v psychických následcích. A ty můžou přijít po jednom tripu, nebo taky nikdy. Takže jak moc je zrovna pro Vás nebezpečný, to Vám nikdo dopředu neřekne. Podrobně o rizicích se dočtete v rubrice o drogách, tady na poradně.