odpoveď panu Minaříkovi Jakubovi
zoufalá
jsem z Ostravy Dubiny kde se to drogama a feťákama jenom hemží bohužel. byla bych vám velmi vděčná za jakoukoli pomoc a za napsání nějakého kontaktu nebo adresy, kteří by mohli pomoci mě ale hlavně příteli děkuji mockrát čekám na vaši odpověď. děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Níže jsem se vám pokusil z naší databáte vybrat všechny použitelné odkazy. Nemohu vám zodpovědně žádný z nich doporučit jako jednoznačně vhodný, protože kolegy v ostravě znám málo. Zkuste je prostě obvolat a vybrat si ten, který se vám bude jevit jako nejvhodnější. Psychiatrické ambulance bych asi ponechal jako druhé v řadě. Držím palce. Kdyby bylo třeba, napište. Drogová, rodinná a sociálně výchovná poradna Renarkon [Severní Morava] Ostrava - Moravská Ostrava, Mariánskohorská 29/1328 tel: 596 638 806, 724 154 239 Dům duševního zdraví [Severní Morava] Ostrava Poruba, Skautská 1081 tel: 596912009 Krajský protidrogový koordinátor (Moravskoslezský kraj) [Severní Morava] Ostrava, 28. října 117 tel: 595622660 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Lechowiczova 4 tel: 596622235 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Zábřeh, Nám. SNP 4 tel: 596744733 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Bieblova 2 tel: 596116169 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Kunčice, Vratimovská tel: 595684478 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Mar. Hory, Nivnická 19 tel: 596624421 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Prokešovo nám. 3 tel: 603415478 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Hrabůvka, Dr. Martínka 7 tel: 595703207 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Výškovice, Výškovická 126 tel: 596740867 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Vítkovice, Ruská 101/2887 tel: 595952790 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Poruba, Opavská 6192 tel: 596911972 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Poštovní 14 tel: 596110694 Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí [Severní Morava] Moravská Ostrava, Lechowiczova 4 tel: 602551983 Psychiatrické oddělení při FN s poliklinikou [Severní Morava] Ostrava, 17. listopadu 1790 tel: 597373209