Jak můžu pomoct
Katarína
Dobrý den,potřebovala bych poradit,přítel je už téměř 2,5 roku závislý na efedrinu.Ted uz je to skoro kazdý den.Já to sama nezvldám a potřebovala bych vědět kde se obrátit a co mám dělat.Sám uznal,že už toho je moc a má zájem se jít léčit...teda aspoň doufám.Už to říkal tolikrát,ale snad už konečně půjde.Přiznal si ,že je opravdu závislý.Potřebuji to udělat co nejdřív.Ještě bych chtěla vědět,čím vším bude muset projít.Myslím si,že je silně závislý a nejraději bych ho někde nechala zavřít,aby byl pod lékařským dohledem.Děkuji za brzkou odpověď a pomoc.Katka

Odpověděl: Jakub Minařík
Níže najdete kontakty na zařízení na ostravsku. Nemohu vám zodpovědně žádné z nich doporučit, neb je neznám,. Musíte zkusit nějaké vybrat. Vhodné by bylo se také obrátit na psychiatrickou léčebnu v Opavě. To máte kousek. Psychiatrická léčebna [Severní Morava] Opava, Olomoucká 88 tel: 553695111 Drogová, rodinná a sociálně výchovná poradna Renarkon [Severní Morava] Ostrava - Moravská Ostrava, Mariánskohorská 29/1328 tel: 596 638 806, 724 154 239 Dům duševního zdraví [Severní Morava] Ostrava Poruba, Skautská 1081 tel: 596912009 Kontaktní centrum a terénní program Renarkon [Severní Morava] Ostrava - Vítkovice, Halasova 16/661 tel: 596 638 804, 596 612 529 Krajský protidrogový koordinátor (Moravskoslezský kraj) [Severní Morava] Ostrava, 28. října 117 tel: 595622660 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Lechowiczova 4 tel: 596622235 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Zábřeh, Nám. SNP 4 tel: 596744733 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Bieblova 2 tel: 596116169 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Kunčice, Vratimovská tel: 595684478 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Mar. Hory, Nivnická 19 tel: 596624421 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Prokešovo nám. 3 tel: 603415478 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Hrabůvka, Dr. Martínka 7 tel: 595703207 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Výškovice, Výškovická 126 tel: 596740867 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Vítkovice, Ruská 101/2887 tel: 595952790 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Ostrava Poruba, Opavská 6192 tel: 596911972 Odborný lékař psychiatrie [Severní Morava] Moravská Ostrava, Poštovní 14 tel: 596110694 Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí [Severní Morava] Moravská Ostrava, Lechowiczova 4 tel: 602551983 Psychiatrické oddělení při FN s poliklinikou [Severní Morava] Ostrava, 17. listopadu 1790 tel: 597373209