PĚSTOVÁNÍ OMAMNÝCH LÁTEK, můžou mé aktivity ohrozit mé vlastní dítě?
jULIE
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mi hrozí nějaký postih za pěstování marihuany, pokud bych vlastnila tři kytky a můj přítel, který se mnou v domě žije by měl také tři rostliny marihuany. tedy dohromady šest rostlin pro dvě osoby. Ptám se proto, že rostliny hodlám vysadit na zahradu, a tak doufám, že mi za takto malé množství nehrozí žádná trest.také mě to zajímá proto, že mám malé dítě a tak bych nerada, kdyby se o nás v souvislostí s těmi kytkami zajímala třeba sociálka. Předem díky za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, víte, ono závisí na důvodu, který vás k vysazení kytek vede. Pokud například trpíte Parkinsonovou chorobou a nebo bolestivými stavy a konopí pěstujete jako lék (a věděl by o tom i váš lékař), je to něco jiného, něž když jej hodláte užít jako drogu. Zatímco v prvním případě by se vám snad v případě obtíží povedlo se obhájit, druhý příklad by byl nejspíše hodnocen jako výroba omamných a psychotropních látek a mohl by, kdyby došlo na vyšetřování, vést v extrémním případě až do vězení a obtíže se sociálkou byste nejspíše měla. Stačí? :-)