dobry den uz som vam pisal asi v decembri mal som problem ze po vysadeni ecka som videl halucinacie na ludskych ociach zacali sa menit v zahnite priserne oci po asi 2 mesiacoch sa to stratilo dozvedel som sa ze som bral ketaminove mdma 15 tabliet za asi 3 mesiace no ale ked to odyslo na jednej chate som si dost vypil kamos mi ponukol ci nechcem ecko ze je to ciste mdma a ja magor som si ho dal prvu hodinu stavy boli celkom v pohode i ked to uz vobec nebolo to co to byvalo empaticke a duchovne stavy pominuli bolo mi len proste dobre a za hodku sa obiavili haluze kamosovi vystrkal hadi jazyk vydel som mu popaleniny atd.... velmi som sa zlakol ze zas si tym peklom prejdem no ked to odyslo tak uz som to tak nevidel strasne ale videl som to kvazi v tme a od vtedy je to furt na jednej urovni a ziadne zlepsenie sa nedostavilo teraz som sa dopoval tryptofanom a dokonca sa to este zhorsilo pisali ste mi ze mi date cislo na nejakych zilinskych odbornikov poprosil by som vas kebyze mi date na nejakych statnych a aby sa o tom nedozvedela obvodna lekarka za rychlu odpoved vopred dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
No, obávám se, že naše database na Slovensku je omezená. Zkuste kontaktovat nějakého psychiatra, stav by měl být celkem bez obtíží zvládnutelný antipsychotiky, asi bych použil Rispen v dávce 1-2 mg denně. Našel jsem vám kontakty v místě, včetně ambulance pro návykové nemoci. Vyzkoušejte je. P.s. zklidnění by vám mohla přinést mneduňka lékařská (Mellisa officinalis), kupte si čaj v lékárně, popíjejte klidně celý den. http://www.zzz.sk/?page=hladaj&typ=psychiatricka&hladaj_mesto=Zilina Pracovisko pre liečbu alkoholizmu a toxikománie MUDr. Andrea Vaňková Krankas s.r.o., Bratislavská 1, 01001 Žilina