co dělat
Verka10
dobry den ,mam sousedku a přišla ke mě pro radu co dělat ,když ji doma leži zfetovaná dcera ktere je 18,5 roku ..pervitin bere asi rok.chci se zeptat ,když je jeji dcera plnoletá ..muže něco jeji maminka udělat..když dcera se nikam jit léčit nechce(dcera samozřejmě začala krast doma a už i mimo domov) moc děkuji za odpověd.nashledanou V.M.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě jsou i způsoby, jak dceru přimět - nebo se o to alespoň pokusit - k nějaké změně, nebo minimálně jak chránit sebe a zbytek rodiny. Myslím, že by ale bylo lepší, kdyby se přímo Vaše sousedka obrátila na nějakou odbornou pomoc sama, takhle přes tři další osoby je dost složité něco vymýšlet. Ať pokud možno zajde do poradny pro rodiny závislých (ty jsou jen v některých městech) nebo K-centra, kde také poskytují poradenství pro rodiče. Kontakty podle lokality najdete na www.drogy-info.cz, v sekci "mapa pomoci".