mk
Dekuji moc za vasi odpoved.My uz jsme s rodinou uvazovali,ze zavolame socialku, ale bojime se, ze v peci to bude pro ne jeste horsi.O jednom jsem si jista, a to, ze ty sve deti ma rada, ale to prostredi,kteremu je vystavuje je opravdu desne.Rodina jejiho manzela je socialne slaba, ziji vsichni ze statnich davek, vsichni byli nekolikrat soudne trestani, proste klasicka-prominte mi to-pakaz.Ten jejich styl zivota...oni ty jejich deti vyrostly v tom samem a bojim se nejake msty, kdyby se prislo na to, ze se do toho michame. Moje matka je alkoholicka, ale ma takova obdobi,nekdy hruza a nekdy klid...lecila se asi pred 10ti lety,ale porad stejne pije-ja ziju daleko uz kvuli tomu vsemu, ale utect se tomu neda, prece jen je to moje rodina.Mama se drzi, ale bojim se ze tohle ji zlomi jeste vic, uz zvlast kvuli tem detem. Mam pocit, ze tohle je casovana bomba...Az malej vyroste, najde si me a bude se mstit, ze skoncil v peci?uz ted je hrozne agresivni a hodne spatne zvladatelny... Zkusim to na sestru nejak pres ty deti aby se srovnala, uz kvuli nim, jenze ona se mi drze diva do oci,a lze...je to hrozny.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, není hned nutné, aby děti skončili v ústavní péči. Dnes funguje sociální péče už trochu jinak a většinou se pracovnice snaží udělat všechno proto, aby dítě zůstalo v rodině. Do rodiny třeba jen dochází a dohlíží na to, aby bylo o děti v základech postaráno. Už prve jsem psala, že to nebude nic příjemného, sestra Vás za to asi nějakou dobu mít ráda nebude. Může to ale pomoci jednak dětem a i jí, aby se odhodlala k nějaké změně.