perník-pokračování 22.5.
lacky
Dobrý den,no možná bych měla zájem o nákou terapii,protože už to nezvládám psychycky a doma už to je pěkně horký.Potřebovala bych ale nejdřív nějaké podrobnější informace jak to probíhá atd.děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, doporučuji vypravit se do nejbližšího Kontaktního centra. Vzhledem k tomu, že mají situaci ohledně možností léčby ve vašem regionu zmapovanou, budou vám jistě schopni doporučit vhodné léčebné zařízení a také vám sdělí jak eventuelně léčba probíhá a co je třeba udělat pro její zahájení. Seznam Kontaktních center i s adresami najdete na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci nebo na www.drogy.net v rubrice Kontakty. A bylo by určitě rozumné se o tu léčbu začít zajímat pokud možno co nejdříve. Dříve, než vám pervitin v životě naseká další problémy. Držím palce.