pomoc
segan
Mam syna je mu 28 let,stale vice pije uz jsme vyzkouseli vsechny zpusoby jak s nim komunikovat ale uz opravdu nevim co s nim a jak mu pomoct.Je si vedom sveho chovani ale nedokaze s tim nic udelat.Prosim poradte mi,jak mu pomaci?Dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, určitě je to pro vás náročná situace. Píšete, že váš syn má s alkoholem problém a nedokáže s tím nic dělat. Pokud si však problém uvědomuje a připouští, že to sám nezvládá, myslím, že by bylo vhodné, aby se obrátil na některé z odborných zažřízení, kde mu s tím pomohou. Mám na mysli nějaké zařízení, které se specializuje na problémy s nadužíváním alkoholu. Často se tyto potíže dají řešit ambulantní terapií, není nutné hned uvažovat o hospitalizaci v léčebně. Pokud by váš syn nebyl ochoten odbornou pomoc vyhledat, doporučuji, abyste se na ni obrátili vy, jako rodina. Pomohlo by vám to se v situaci orientovat, získali byste potřebnou podporu a také byste mohli osobně konzultovat, jak eventuelně syna motivovat ke změně. Pokud byste měli o tuto formu pomoci zájem, dejte vědět region a my vám někoho doporučíme. Bohužel, tady na internetové poradně je možnost účinně řešit takovéto problémy poměrně omezená. Přeji hodně štěstí.