nezletili zavisli na drogach
kosticka
prosim o radu. mam mladistveho svagra zavysleho na mariuhane a pervitinu,co se da delat a jak maji rodice tuto situaci resit kdyz uz si nevi rady? je pro nej nejaka lecebna nebo neco podobneho kde by mohl byt umysten? dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, určitě existují i zařízení určená pro léčbu nezletilých. Optimální by bylo, kdyby se rodiče obrátili na nejbližší Kontaktní centrum, kde by situaci mohli probrat s odborníky osobně a na základě podrobnějších informací by jim i poradili vhodné léčebné zařízení pro syna. Navíc by také získali podporu pro sebe, jak náročné období, které nyní prožívají, co nejlépe zvládnout a také jak syna pokud možno k léčbě motivovat. Seznam Kontaktních center dle regionů najdete na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci nebo na www.drogy.net v rubrice Kontakty. Přeji hodně štěstí.