žloutenka pokračování =)
Veverka
Ještě jednou zdravím. S přítelem sem si o tom tedy promluvila, a domuvili jsme se že zajdeme k primářce, která ho léčila hned v příštím týdnu, tak teď jen doufám a věřím, že bude všechno v pořádku. Ale ještě jsem se chtěla zeptat, jak mám strach, tak se hrozně sleduju - po jak dlouhé době by mi třeba začalo žloutnout bělmo? ... nebo bych začala sledovat jiné příznaky třeba? předem ještě jednou díky

Odpověděl:
Zdravím, tak to jsem moc ráda, že rozhovor s přítelem již proběhl a že s k tomu postavil takto zodpovědně. Vnímala bych to, co se týče vztahu, jako velice pozitivní signál:) Jinak, úplně chápu, že máte strach a tendenci se ustavičně sledovat (jestli náhodou nežloutnete, nebolí vás játra a tak;). To je za takové situace běžné, ale jak jsem již psala - nepanikařte! Ta pravděpodobnost nákazy je opravdu poměrně malá. A na testy jdete už příští týden a je možné, že přítel bude mít výsledky OK a ani infekční nebyl a není. Co se týče příznaků hepatitidy v akutní fázi - mohou se objevit v průběhu celé inkubační doby. Jejich projevy jsou individuální - někdy mohou proběhnout jako chřipka bez zežloutnutí bělma a kůže, někdo tyto příznaky má a u někoho tato fáze proběhne bez subjektivních příznaků a stane se, že na to, že má chronickou hepatitidu C, se přijde klidně až po letech. (Podrobné info najdete na www.cecko.cz, www.hepatitis.cz nebo i na těchto stránkách v rubrice Drogy a nemoci). Držím palce, ať všecko dobře dopadne, ať v budoucnu už žloutenky a drogy s přítelem ve vztahu nemusíte řešit a je vám spolu fajn. BTW: Když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se máte, budu ráda.