pervitin
lacky
dobrý den,chtěla bych se zeptat!je mi 17 a beru pervitin.doma o tom nic nevědi a chci se zeptat jak probíhá ambulantní terapie a jestli se něco platí.děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, průběh ambulantní terapie závisí na typu zařízení, kam dotyčný dochází. Může to být každodenní kontakt (denní stacionář), ale mohou to být i individuální sezení s termíny dle dohody. To, jakou formu by terapie měla mít, je vhodné konzultovat s odborníkem, který má s problematikou zkušenosti a je schopen u klienta posoudit jeho stav a situaci a doporučit tím pádem nejúčinnější formu léčby. Pokud terapii absolvujete v rámci některého nestátního neziskového zařízení, neplatíte nic. Pokud navštěvujete ambulanci u psychologa/psychiatra, který má smlouvu se zdravotní pojišťovnou, tak také nic neplatíte. Péči si hradíte pouze u soukromých specialistů, kteří smlouvu s pojišťovnou nemají. Měla byste o něco takového zájem?