pokračování žlozenka typu c
Veverka
Velice Vámd děkuji za odpověď. Přítel se léčil rok právě tím interferonem a prý léčbu dokončil a zřejmě úspěšně, tak předpokládám, že mi řiká pravdu, ikdyž se známe teprve krátce, tak si jistá být nemůžu. Nic méně tedy já chytrá s ním spala bez kondomu, i přesto, že mi tohle řekl, tak nevím jak teď dál postupovat. Začít tedy souložit s kondomem a zajít na testy. Také jsem na internetu četla, že prý pohlavním stykem je přenosnost velice malá, že se přenáší céčko krví, jaká je tedy pravděpodobnost, že sem již byla nakažena? Přítel si neplatí ani zdravotní pojištění, bude mít s vyšetřením problém? Předem díky

Odpověděl:
Dobrý den a nemáte za co:) I když je pravděpodobnost přenosu hepatitidy C při pohlavním styku opravdu nízká, stále existuje. Takže dokud bych neměla výsledky testů a lékařskou konzultaci k jejich interpretaci, rozhodně bych na kondomu trvala. Ona žloutenka C opravdu není nic příjemného, takže bych to nepodceňovala. Nechte se otestovat oba dva, to, že má přítel dluh u zdravotní pojišťovny by vadit nemělo, pokud má kartičku pojištěnce. Víte, je možné, že je přítel vpořádku, ale znáte se jen krátce a pořád je tam to "prý" a "zřejmě"...A jestli to přítel s vaším vztahem myslí vážně, měl by vaši opatrnost pochopit a akceptovat. Přeji hodně štěstí a věřím, že testy dobře dopadnou.